środa, 9 grudnia 2015

ODZNACZENIE OD DIR

W dniu 08.12.2015 biorąc udział w spotkaniu wigilijnym zorganizowanym we Wrocławiu przez Dolnośląską Izbę Rolniczą  spotkała mnie miła niespodzianka otrzymałem odznaczenie wraz z dyplomem. w imieniu zarządu wręczył mi honorowe odznaczenie prezes DIR Pan Leszek Grala ...

W imieniu DOLNOŚLĄSKIEJ IZBY ROLNICZEJ składam Panu serdeczne gratulacje w związku z nadania Odznaki Dolnośląskiej Izby Rolniczej 
„ ZASŁUŻONY DLA SAMORZĄDU ROLNICZEGO „
Jestem przekonany, że posiadanie odznaczenia, które jest przyznawane 
„ za wieloletnią pracę na rzecz wsi i rolnictwa oraz wkład w rozwój dolnośląskiego samorządu rolniczego” będzie dla Pana dumą i honorem.
Cuzję się zaszczycony, że mogłem być w grupie osób opiniujących wniosek o nadanie Panu odznaczenia. Wyrażam przekonanie, że tylko wspólne podejmowane działania przyczynią się do poprawy sytuacji dolnośląskich rolników oraz rozwoju obszarów wiejskich, 
Pana zaangażowanie może być wzorem dla innych.
Życzę Panu dużo pomyślności, sukcesów oraz satysfakcji z jakże trudnej pracy na rzecz dolnośląskiego rolnictwa. W imieniu zarządu Prezes Dolnośląskiej Izby Rolniczej Leszek Grala




Brak komentarzy: